W ramach tego programu studenci i pracownicy Wydzia艂u mog膮 uzyska膰
bezp艂atny dost臋p do wi臋kszo艣ci produkt贸w firmy Microsoft (wyj膮tkami s膮
m.in. MS Office, gry).
  - Q. W jaki spos贸b mo偶na uzyska膰 login i has艂o do ELMS?  - A. Loginem do ELMS jest oficjalny wydzia艂owy adres
        e-mail pracownika lub studenta, tj. adres postaci:
		dla student贸w:
            I.Nazwisko@stud.elka.pw.edu.pl (dla student贸w)
        lub
            I.Nazwisko@elka.pw.edu.pl (dla pracownik贸w)
		Pocz膮wszy od semestru zimowego r.ak. 2018/2019 loginy student贸w b臋d膮 
		sukcesywnie zmieniane na identyczne z uczelnianym adresem e-mail,
		czyli adresem postaci:
            nr_indeksu@pw.edu.pl
       Przed pierwszym logowaniem nale偶y zarejestrowa膰 si臋 w ELMS
       (opcja Register na stronie logowania do ELMS.) Podczas rejestracji
       nale偶y ustawi膰 has艂o do swojego konta.
       W przypadku w膮tpliwo艣ci - oficjalny wydzia艂owy adres e-mail jest zawsze
       wy艣wietlany po zalogowaniu na indywidualnej na stronie serwera studia.elka.pw.edu.pl/ind/.
        
- Q. Zapomnia艂em/zapomnia艂am has艂a do ELMS. Co robi膰?  - A. Skorzysta膰 z opcji resetu has艂a na stronie logowania do ELMS.
        Po podaniu adresu e-mail b臋d膮cego login'em do ELMS na ten adres przyjdzie
        list zawieraj膮cy odno艣nik umo偶liwiaj膮cy reset has艂a. 
- Q. Czy studenci OKNO PW mog膮 korzysta膰 z ELMS? - A. OKNO PW ma osobny ELMS i studenci 
       tego o艣rodka powinni korzysta膰 z tego w艂a艣nie serwisu. 
       W przypadku kierunk贸w OKNO PW prowadzonych przez WEiTI 
       mo偶liwe jest tak偶e korzystanie z ELMS WEiTI - studenci 
       OKNO'a musz膮 jedynie pami臋ta膰 o tym, by wcze艣niej
       uzyska膰 dost臋p do swojego konta na serwerze mion.elka.pw.edu.pl 
       Nie mo偶na jednocze艣nie korzysta膰 z ELMS WEiTI i OKNO.
        
- Q. Zmieni艂em konfiguracj臋 komputera i nie udaje mi si臋
            dokona膰 ponownej aktywacji systemu Windows. - A. Nale偶y dokona膰 aktywacji drog膮 telefoniczn膮. Numer telefonu
         do biura obs艂ugi klienta Microsoft mo偶na znale藕膰 na polskoj臋zycznych
         stronach firmy. 
- Q. Czy mog臋 otrzyma膰 dodatkowe klucze aktywacyjne?
     - A. W przypadku student贸w - gdy jest to niezb臋dne do cel贸w dydaktycznych,
         na wniosek opiekuna.
         W przypadku procownik贸w, do oprogramowania przeznaczonego
         do instalacji na s艂u偶bowych komputerach w gmachu WEiTI - dodatkowe klucze
         mo偶na uzyska膰 w pok. 447a. 
- Q. ELMS w nowym semestrze nagle przesta艂 akceptowa膰 m贸j
      login i has艂o. - A. Taka sytuacja mo偶e wyst膮pi膰
        w przypadku student贸w, kt贸rzy w bie偶膮cym semestrze nie s膮
        zapisani na 偶aden przedmiot daj膮cy jednostki dydaktyczne lub
        punkty ECTS.  Je艣li w kolejnym semestrze nazwisko studenta
        pojawi si臋 na listach systemu EReS,  konto w ELMS zostanie
        ponownie aktywowane. 
- Q. W czasie instalacji nie jest akceptowany otrzymany
      z ELMS klucz aktywacyjny. - A. Problem ten zwykle jest spowodowany u偶yciem niew艂a艣ciwego
      no艣nika - klucze udost臋pniane przez ELMS dzia艂aj膮 tylko
      z no艣nikami uzyskanymi z ELMS, nie dzia艂aj膮 natomiast
      np. z p艂ytami wersji OEM. 
- Q. Jestem studentem WEiTI, a w ELMS nie ma mojego konta. - A. Taka sytuacja czasem wyst臋puje w takich przypadkach
      jak: 
       - 
      - op贸藕niona rejestracja na dany semestr - zainteresowany powinien zg艂osi膰 
           problem do administratora programu
      
- studenci niekt贸rych kierunk贸w studi贸w podyplomowych nie s膮 rejestrowani
           w bazie EReS - konta w ELMS s膮 w贸wczas zak艂adane w oparciu o listy
           przes艂ane przez  kierownika danego studium